Challenge - zdravé raňajky v práci

Patrite medzi milovníkov sladkých raňajok? Máte radi výzvy? Tak sa pridajte a poďte do toho s nami.

Dajme stop výhovorkám. Poďme sa spoločne motivovať a dokázať, že dokonalé a zdravé raňajky si viete pripraviť aj za pár minút a vychutnať si ich môžete pokojne aj v práci. 

Poďme teda spoločne do toho. Prinášame vám zopár sladkých a jednoduchých tipov: 

Challenge - zdravé raňajky v práci

Cottage cheese na sladko 

K príprave budete potrebovať:  cottage cheese (odporúčame zelený značky Pilos z Lidla), trochu škoricu alebo perníkového korenia a 2 čl medu alebo iného sladidla na dochutenie.

Čas prípravy: 5 min.

Kalorické hodnoty:

  • Energetická hodnota: 280 kcal
  • Bielkoviny: 19,03 g 
  • Sacharidy: 31,6 g 
  • Tuky: 12,1 g 

Tvaroh s jabĺčkom

K príprave budete potrebovať:  hrudkovitý tvaroh odtučnený, jedno malé nastrúhané jabĺčko a trochu škorice. Ak by bolo jabĺčko málo sladké, môžete pridať trocha medu alebo čakankového sirupu. 

Čas prípravy: 10 min.

Kalorické hodnoty: 

  • Energetická hodnota: 353 kcal
  • Bielkoviny: 37,98 g 
  • Sacharidy: 30,12 g 
  • Tuky: 6,75 g 
Challenge - zdravé raňajky v práci
Challenge - zdravé raňajky v práci

Proteínový puding s müsli a ovocím

K príprave budete potrebovať:  proteínový puding čokoládový, grécky jogurt Milko 0% tuku, 30 g müsli/cereálie, 40 g čučoriedky 

Čas prípravy: 5 min. 

Kalorické hodnoty: 

  • Energetická hodnota: 399 kcal
  • Bielkoviny: 39,15 g 
  • Sacharidy: 31,6 g 
  • Tuky: 11,52 g 

 

BeneFIT kaša 

Vhodná pre všetkých, ktorí uprednostňujú teplé raňajky

K príprave budete potrebovať:  BeneFIT kašu (dostupnú v 16-tich príchutiach), vodu/ mlieko/ rastlinné mlieko

Čas prípravy: 5 min.

Kalorické hodnoty: 

  • Energetická hodnota: 280 kcal
  • Bielkoviny: 18,6 g 
  • Sacharidy: 35,4 g 
  • Tuky: 6,5 g 
Challenge - zdravé raňajky v práci